Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
Jeżeli dany rozmiar wyświetla się na naszej stronie to znaczy, że jest dostępny i można go zakupić. Przybliżony czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie po wybraniu interesującego nas rozmiaru.
W jaki sposób dobrać odpowiedni rozmiar obuwia?
Pod zdjęciami i opisem danego modelu znajduje się tabela długości wkładek, na podstawie której można dobrać odpowiedni rozmiar. Jeśli tabela nie jest zamieszczona, można uzyskać informację na temat długości wkładki zadając pytanie na czacie lub mailowo
W jaki sposób uzyskać więcej informacji o oferowanych produktach?
Można zadać zapytanie poprzez e-mail lub telefonicznie.
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia można składać za pośrednictwem naszej strony, telefonicznie oraz mailowo.
Telefon : 607 191 510
E-mail : sklep@laroni.pl
Czy mogę odebrać buty osobiście w sklepie?
Posiadamy punkt sprzedaży w Rykach. W celu zamówienia produktu do sklepu stacjonarnego prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Czy można dokonać zmiany w zamówieniu lub jego formie płatności?
Aby zmodyfikować złożone zamówienie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie lub mailowo na sklep@laroni.pl). Ze względu na to, że staramy się przygotować przesyłki jak najszybciej (najczęściej w ciągu 24h), modyfikacja po dłuższym czasie od złożenia zamówienia może być niemożliwa.
Czy można anulować złożone zamówienie?
Zamówienie można anulować wysyłając e-mail na adres sklep@laroni.pl, podając numer zamówienia oraz swoją dyspozycję.
Na jaki adres odesłać przesyłkę na zwrot lub wymianę?
Przesyłki należy odsyłać na nasz adres:
Zbigniew Prządka
Nowa Dąbia 40
08-500 Ryki
W jaki sposób i w jakim czasie dokonywany jest zwrot pieniędzy za odesłany produkt?
Zwrotu środków dokonujemy na wskazany przez klienta nr konta w ciągu 3-5 dni od otrzymania przesyłki. Jeśli zamówienie zostało opłacone za pośrednictwem serwisu PayU , zwrot dokonywany jest za pośrednictwem tego samego serwisu na konto, z którego została dokonana wpłata.